Smučarska zveza Slovenije z dostavo snega otvorila zimo

Smučarska zveza Slovenije je z nepričakovano »dostavo snega« simbolično napovedala začetek svoje največje kampanje doslej – Junaki zime.

Kampanja, ki bo potekalado marca 2026, povezuje Slovence v enotno smučarsko skupnost z ambicioznim ciljem: do leta 2035 naj bi vsak drugi Slovenec postal smučar.
»Želimo povečati aktivno sodelovanje v smučarskih športih in dokazati, da lahko vsak najde svoj način, kako postati junak zime, bodisi kot tekmovalec, rekreativec, družinski navdušenec, ali preprosto ljubitelj zimskih doživetij,« sporočajo iz SZS.

Foto: Sandi Fišer - Mediaspeed

Kampanja zato cilja na tri ključne ciljne skupine: družine, ki iščejo skupne aktivnosti in želijo otrokom predstaviti smučanje; mladostnike in mlajše odrasle, ki v zimskih športih vidijo življenjski slog in druženje, ne le tekmovalnost; ter rekreativce, ki potrebujejo nov navdih, da se vrnejo na sneg. Smučarska zveza Slovenije želi preseči tradicionalne oglaševalske pristope z dolgoročno vizijo gradnje povezane smučarske skupnosti v Sloveniji. Preko aktivacij, dogodkov in aktivnosti na družbenih omrežjih bodo skozi celotno kampanjo širili in krepili povezanost med vsemi, ki ljubijo zimo – od profesionalnih športnikov do najmlajših, ki prvič stopijo na smuči.

Kampanja bo izvedena v treh fazah

Od oktobra do januarja je čas za iskanje navdiha, je čas pričakovanja in prebujanja strasti, ko kampanja reaktivira čustveno povezavo s snegom. Ko bo zima na vrhuncu med januarjem in marcem, bodo Junaki zime sporočali, da je zima žur in s tem prestavili fokus na aktivno sodelovanje s priložnostmi za vsakogar, da postane del zgodbe. Od marca naprej pa bo kampanja iskala neskončno zimo in dokazala, da je skupnost Junakov zime večna – skozi spomine, druge športne aktivnosti in načrtovanje naslednje sezone.

Vizualna identiteta kampanje govori jezik gibanja in svobode – zimski zavoji, dinamične modre linije, ki ponazarjajo smučarsko gibanje, ki ga vsak Junak zime naredi po svoje. Sodobna tipografija, svež barvni spekter in prijateljski ton ustvarjajo prepoznavnost, ki pritegne, ne odriva.

Deli novico